آموزشاپلیکیشن و بازی

۹ ربات آخرین بازدید در تلگرام و  فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام

یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن تلگرام، مخفی کردن آنلاین بودن و آخرین بازدید تلگرام است. با فعال بودن این قابلیت، آخرین زمان آنلاین و آفلاین بودن کاربر در تلگرام معلوم نمی‌شود.  ترفندهایی مانند: استفاده از ربات و نرم‌افزار آنلاین یاب، ایجاد کانال برای ارسال پیام و … به شما کمک می‌کند تا آخرین بازدید در تلگرام کاربران را بفهمید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با این ترفندها آشنا کنیم.

مشاهده آنلاین بودن کاربران در تلگرام

اگر فردی تلگرام خود را در حالت last seen  قرار داده باشد، در حالت عادی شما نمی‌توانید آخرین بازدید آن فرد در تلگرام را متوجه شوید. در این حالت به جای کلمه آنلاین زیر نام آن فرد در تلگرام، شما با عبارت last seen recently روبرو می‌شوید. فهمیدن آخرین بازدید در تلگرام و اینکه بدانید فرد مورد نظر شما چه زمانی تلگرام خود را باز کرده است، با انجام ترفندهای امکان‌پذیر است که در ادامه توضیح می‌دهیم.

ترفندهای فهمیدن آخرین بازدید تلگرام

اگر می‌خواهید فعالیت شخصی در تلگرام را زیر نظر بگیرید که last seen recently را در تلگرامش فعال کرده است؛ برای فهمیدن آخرین بازدید در تلگرام، می‌توانید از چند ترفند ساده و کاربردی استفاده کنید.

·          نرم افزار فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently

یکی از اپلیکیشن‌هایی که به شما کمک می‌کند تا بفهمید کاربر مورد نظر شما در تلگرام چه زمانی آنلاین و یا آفلاین است، استفاده از اپلیکیشن رصد است. روش کار استفاده از این اپلیکیشن به این صورت است که ابتدا شماره تلفن فرد مورد نظر را در اپلیکیشن وارد کنید تا ربات‌های برنامه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت کاربر تلگرام مورد نظر شما را رصد کنند. فهمیدن آخرین بازدید در تلگرام به وسیله اپلیکیشن رصد، بسیار دقیق بوده و برنامه می‌تواند به صورت لحظه‌ای، زمانی که کاربر مورد نظر شما آنلاین می‌شود، نوتیفیکیشن برایتان ارسال نماید. به وسیله این اپلیکیشن می‌توانید نمودار گرافیکی مربوط به وضعیت آنلاین و آفلاین شدن مخاطب خود را در برنامه مشاهده نمایید.

·          ربات آنلاین یاب تلگرام

مشاهده آخرین بازی در تلگرام برای کاربرانی که آنلاین بودن خود را مخفی کرده‌اند، به وسیله ربات آنلاین یاب تلگرام نیز امکان‌پذیر است. نکته مهم این است که باید مطمئن شوید رباتی که برای این منظور استارت زده و انتخاب می‌کنید، معتبر باشد تا به اطلاعات حساب تلگرامی شما دسترسی پیدا نکند. یکی از نمونه‌های کاربردی ربات آنلاین یاب در تلگرام برای فهمیدن اینکه کاربر شما چه زمانی در تلگرام آنلاین بوده است، ربات رصد است. کافیست  نام کاربری فرد مورد نظر را برای ربات ارسال کنید تا وضعیت آنلاین و آفلاین بودن کاربر را برای شما نمایش دهد.

·          ارسال پیام صوتی در تلگرام

اگر می‌خواهید آخرین بازدید در تلگرام کاربری را بررسی کنید، می‌توانید یک ویس یا پیام صوتی برای شخص مقابل در تلگرام ارسال نمایید. پس از ارسال ویس، در صورتی که کاربر شما آفلاین باشد و فایل صوتی شما را ندیده باشد، یک علامت نقطه در پایین ویس نمایش داده می‌شود. در صورتی که علامت نقطه پایین ویس حذف شد، یعنی کاربر شما در تلگرام آنلاین شده و فایل شما را دیده است.

ارسال پیام صوتی در تلگرام

·          استفاده از قابلیت چت مخفی در تلگرام

برای فهمیدن آخرین بازدید در تلگرام می‌توانید از قابلیت سکرت چت یا همان چت مخفی تلگرام نیز استفاده کنید. جهت استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. اپلیکیشن تلگرام را باز کرده و وارد پی‌وی فرد مورد نظر در تلگرام شوید.
  2. روی اسم مخاطب در بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. علامت سه نقطه را در بالای صفحه سمت راست انتخاب نمایید.
  4. از بین گزینه‌های موجود، start secret chat را بزنید.
  5. پس از تایید مراحل، قابلیت چت مخفی و سکرت چت با مخاطب خود در تلگرام برای شما فعال می‌شود.
  6. برای بررسی آخرین بازدید در تلگرام، این روش کاملا کاربردی است. با انجام مراحل گفته شده، کاربر خود را به سکرت چت در تلگرام دعوت می‌کنید. در صفحه سکرت چت، اگر گزینه waiting for to get online را مشاهده کردید؛ یعنی کاربر شما در تلگرام هنوز آنلاین نشده است. اگر waiting for to get online در پایین صفحه حذف شد، یعنی کاربر شما در تلگرام آنلاین شده است.

·          ایجاد کانال در تلگرام و ارسال پیام جهت تشخیص آنلاین بودن کاربر

از جمله راهکارهای مفید برای بررسی آخرین بازدید در تلگرام برای کاربرانی که وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی کرده‌اند؛ ایجاد کانال و یا گروه تلگرامی و ارسال پیام در آن گروه و کانال است. اگر میخواهید برای کانال خود اعتبار کسب کنید ما خرید ویو تلگرام را به شما پیشنهاد میدهیم به راحتی بازدید پست های کانال خود را افزایش دهید .

  1. روش کار بدین صورت است که باید یک کانال و یا گروه در تلگرام ایجاد کرده و فقط مخاطب مورد نظر را به آن گروه اضافه نمایید.
  2. اکنون یک پست یا پیام در گروه و کانال مورد نظر قرار دهید.
  3. پس از ارسال پست، در ابتدا عددی که در زیر پست مشاهده می‌کنید، ۱ است. از آنجایی که شما و مخاطبتان تنها اعضای این کانال هستید، اگر عدد زیر پست به ۲ تغییر یافت، یعنی اینکه مخاطب آنلاین شده و پست شما را دیده است. بدین ترتیب آخرین بازدید در تلگرام کاربر مورد نظر را به راحتی می‌توانید متوجه شوید.

چگونه آخرین بازدید تلگرام را یک هفته پیش کنیم؟

وضعیت آنلاین بودن مخاطب در تلگرام، با چند مورد نمایش داده می‌شود:

  1. آنلاین: یعنی کاربر شما در همین لحظه در تلگرام آنلاین است.
  2. Last seen recently: یعنی مخاطب شما اکنون در تلگرام آنلاین نیست.
  3. اگر آخرین بازدید در تلگرام با عبارت: آخرین بازدید به تازگی، نمایش داده شد؛ یعنی مخاطب شما چند روز پیش آنلاین بوده است.
  4. Last seen within a week نیز نشان می‌دهد که مخاطب شما در هفته اخیر، در تلگرام آنلاین بوده است.

تنظیمات تلگرام این امکان را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید وضعیت آخرین بازدید در تلگرام را یک هفته پیش کنید، برای این منظور کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

  • اپلیکیشن تلگرام را باز کرده و وارد قسمت setting شوید.
  • وارد قسمت privacy and security شوید.
  • بخش last seen and online را انتخاب کنید.
  • اکنون از قسمت last seen می‌توانید وضعیت آخرین بازدید خود را روی حالت یک هفته پیش قرار دهید.

برای استفاده بهتر از قابلیت‌های اپلیکیشن تلگرام، ترفندهای مختلفی وجود دارد که مانند یک میانبر عمل کرده و استفاده از تلگرام را برای شما آسان می‌کند. مثلا همانطور که خرید ویو تلگرام، یک راهکار برای افزایش بازدید‌های پست‌های تلگرامی است؛ استفاده از ترفندهای گفته شده نیز، یک راه میانبر برای بررسی آخرین بازدید کاربران در تلگرام است.

چگونه آخرین بازدید تلگرام را یک هفته پیش کنیم؟

سخن آخر

کاربران تلگرام می‌توانند وضعیت آنلاین و آفلاین شدن خود را مخفی کرده و به جای نمایش آخرین بازدید در تلگرام، last seen scenently را جایگزین آن نمایند. با فعال بودن این قابلیت، در حالت عادی نمی‌توانید متوجه شوید کاربر شما چه زمانی در تلگرام آنلاین بوده است. ترفندهایی مانند: استفاده از نرم‌افزار و  ربات آنلاین یاب تلگرام، ارسال پیام صوتی به مخاطب، ایجاد کانال و استفاده از قابلیت سکرت چت تلگرام که در این مقاله خدمتتان معرفی کردیم؛ مانند یک میانبر عمل کرده و برای مشاهده آخرین بازدید در تلگرام به شما کمک می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا